خبرگزاری کار ایران

۸ باب مسجد در مناطق زلزله زده ارسباران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۷۵

زیربنای کل این ۸ باب مسجد یک هزار و ۶۸۹ متر مربع بوده و بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای ساخت این مساجد هزینه شده است.

با مشارکت بنیاد برکت و کمیته امداد استان آذربایجان شرقی ۸ باب مسجد در مناطق زلزله زده ارسباران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: زیربنای کل این ۸ باب مسجد یک هزار و ۶۸۹ متر مربع بوده و بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای ساخت این مساجد هزینه شده است.

حسین دشتی خاطرنشان کرد: این مساجد از محل کمک های اهدائی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و اعتبارات زکات کمیته امداد استان احداثشده اند.

وی افزود: از این تعداد ۳ مسجد در شهرستان هریس، یک مسجد در شهرستان ورزقان، ۳ مسجد در شهرستان اهر و یک مسجد در شهرستان تبریز به بهره برداری رسیده اند.

دشتی ادامه داد: طی تفاهم نامه ای که با بنیاد خیریه برکت در شهریور سال گذشته منعقد شد، مسئولیت احداثمساجد مناطق زلزله زده ارسباران به کمیته امداد استان سپرده شد.

بنیاد برکت موسسه ای خیریه است که با هدف اشتغالزایی، احداثمدرسه و مسجد در روستاها به ویژه در مناطق محروم کشور تشکیل یافته است.

گفتنی است مساجد تازه کند سرند، چاخماق بلاغ بالا، چاخماق بلاغ پایین از توابع شهرستان هریس، مسجد سردار کندی ورزقان، مساجد دغلیان بالا، دغلیان پایین و برمیس از توابع شهرستان اهر و نیز مسجد کرد کندی شهرستان تبریز با حضور مسئولان کشوری و استانی در ۱۷ خرداد ماه افتتاح شدند.

در آئین افتتاح این مساجد امام جمعه شهرستان اهر با اهدای لوح تقدیر به مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از خدمات این نهاد به ویژه در ساخت و تکمیل به موقع مساجد مناطق زلزله زده ارسباران تجلیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز