خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

جوانان در مدیریت شهری تبریز وارد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۹۴

جوانان آینده سازان و میراثداران شهر به شمار می‌روند.

شهردار تبریز از برنامه های شهرداری تبریز برای فراهم سازی بستر مشارکت جوانان در مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با اشاره به روز ولادت پرپرکت فرزند امام سوم شیعیان حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: جوانان آینده سازان و میراثداران شهر هستند و اعتماد به این قشر با توجه به پویایی و سرزندگی آنان در مشارکت و همفکری برای اداره هرچه بهتر شهر حتما مفید و قابل توجه خواهد بود.

شهردار تبریز ادامه داد: برنامه های فرهنگی مختلف در جهت غنی سازی اوقات فراغت که توسط شهرداری تبریز در فرهنگسرا های سطح شهر و با اجرای برنامه های متعدد اجر می شود با در نظر گرفتن ویژگی های این قشر در جهت ایجاد انگیزه مشارکت همه جانبه وایجاد فضای نشاط مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: ذهن خلاق جوانان در کنار تجربه مدیران می تواند ضمن فراهم آوردن بستر مناسب و تبادل ایده ها و تجارب موجب تسریع در روند اجرای امور شود.

وی حضور فعال جوانان را منشا تحول در مشارکت شهروندان در امورشهر دانست و افزود: با وجود جوانان با شوق و شور، فراهم آوردن بستری مساعد برای حضور و مشارکت جوانان مستعد در زمینه های متنوع فرهنگی و خدماتی در شهر می تواند هم باری از دوش مدیریت شهری بردارد و هم روزنه ای برای ایجاد تجربه های جدید و شکوفایی و پرورش استعدادهای جوان باشد.

شهردار تبریز با تاکید بر توجه به این قشر عظیم که سرمایه های آینده شهر محسوب می شوند افزود: این قشر با وجود داشتن انگیزه ی بالا، نیروی خلاقیت، انرژی بسیار و تحرک زیاد و همچنین تعهد کافی بایستی مورد توجه باشند.

وی ادامه داد: جوانان امروز به عنوان حلقه واسط انتقال تجربیات گذشتگان به آیندگان باید در کنار نیروهای پرتوان و با اندیشه و جهادی قرار گیرند تا بتوانند این تجربه را به نسل های اینده انتقال دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز