خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

رویکرد تعامل و مشارکت سرمایه گذاری خارجی از اهداف توسعه اقتصادی به شمار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۳۲

با تامین زیر ساختهای فراهم شده از سوی دولت هم اکنون ایران و به تبع آن استان بستری مناسب برای سرمایه گذاری خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر اهداف عملیاتی شده توسعه بخش های صنعت، معدن و تجارت به سمت رویکرد تعامل و مشارکت سرمایه گذاری خارجی تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمائی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: با تامین زیر ساختهای فراهم شده از سوی دولت هم اکنون ایران و به تبع آن استان بستری مناسب برای سرمایه گذاری خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی است.

وی ادامه داد: امکان سرمایه گذاری در زمینه معدن و صنایع معدنی در استان با ارائه مشوقهای سرمایه گذاری از جمله کمک و اهدای زمین به سرمایه گذاران خارجی و نیز امکان ضمانت تسهیلات شرکت‌های خارجی از سوی دولت در حال اقدام است.

عظمایی وجود عواملی همچون ترانزیت و ترانسفر و انرژی ارزان را از زیر ساختهای سرمایه گذاری در کشور برشمرد و گفت: موقعیت خوب جغرافیایی استان در شمالغرب کشور به عنوان یکی از استراتژیک ترین استانها، با تامین امکان انتقال کالا و ارتباط موثر با بازارهای بزرگ منطقه ممتاز است.

به گفته وی وجود روحیه تعامل بین مسولان اجرائی استان و واحدهای تولیدی – صنعتی می تواند فضای مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در همه عرصه ها ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز