خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:

پدافند غیرعامل آستانه مقاومت ملی را بالا می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۸۵

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل سپاه عاشورا برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: پدافند غیرعامل آستانه مقاومت ملی را بالا می برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد جهانسری در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل سپاه عاشورا با بیان این که در عرصه کنونی سیاست قدرت های بزرگ تصرف زمین نیست بلکه تسلط به فکر و اندیشه انسان ها است، اظهار کرد: باید توجه داشت که اندیشه امروز سلامت آینده را تامین خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که انسان امروز با اندیشه، باور و شناخت تهدیدها و آسیب ها می تواند در برابر دشمن ایستاده و مقابله کند، افزود: کشورهای عقلمند همواره به پدافند غیرعامل می پردازند چرا که پدافند غیرعامل بهترین راه برای بالا بردن آستانه مقاومت ملت است.

جهانسری با اشاره به این که در پدافند غیرعامل شیوه های دشمن عوض شده و با انواع تهدیدات درصدد مقابله با کشورها هستند، اظهارکرد: دشمن از همه تجهیزات و فناوری های نوین به خصوص در فضای سایبری که پراستفاده تر و پرخطر است، برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

وی تبیین درست شیوه ها، تهدیدات و اطلاع رسانی مردم را در مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه پدافند غیرعامل مهم دانست و گفت: وقتی مردم در جنگ تحمیلی به صحنه آمده و با دشمن مقابله کردند امروز هم با روشنگری و اطلاع رسانی در این عرصه به یقین همراهی می کنند.

جهانسری تقویت مقاومت ملی، اعتقاد به باورها و ارزش ها را از مهم‌ترین مؤلفه ها در مقابله با تهدیدات دشمن برشمرد که موجب استقلال کشور می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز