خبرگزاری کار ایران

مدرنترین دستگاه چند منظوره رنگ‌آمیزی و خط‌کشی معابر در پارک علم و فن‌آوری آذربایجان‌شرقی رونمایی شد

کد خبر : ۱۷۵۵۴۳

مدل ۹۰۰۰i این دستگاه که به سفارش شهرداری یاسوج توسط شرکت فناوری‌های پیشرفته حامد ساخته شده، مدرنترین و بهینه‌ترین دستگاه چندمنطوره برای انواع رنگ پاشی، خط کشی و شست و شوی معابر به شمار می‌رود.

مدرنترین دستگاه چند منظوره رنگ‌آمیزی و خط کشی معابر در محل پارک علم و فن آوری آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدل ۹۰۰۰i این دستگاه که به سفارش شهرداری یاسوج توسط شرکت فناوریهای پیشرفته حامد ساخته شده، مدرنترین و بهینه ترین دستگاه چندمنطوره برای انواع رنگ پاشی، خط کشی و شست و شوی معابر به شمار می رود.

قبلاً مدل های مختلفی توسط این شرکت تولید شده و به شهرهای مختلف ایران و کشورهای دیگر از جمله ایتالیا، ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق صادر شده است، اما نمونه فعلی اولین نمونه است که منحصرا روی دستگاه کشنده سنگین نصب شده است.

این دستگاه کاملا بهینه شده است و تنها صرفه جویی ۲۰ درصدی در رنگ ظرف یک سال می تواند هزینه خرید دستگاه را جبران کند. همچنین این دستگاه قبل از رنگ آمیزی نیاز به تمیزکاری سطح ندارد و این موضوع نیز از هزینه های شهرداری ها می کاهد.

سرعت عملکرد این دستگاه ۲ برابر روش سنتی است و عمر رنگ نیز به دلیل نفوذ در لایه های سطح تا ۲ برابر افزایش پیدا می کند. همچنین قیمت این دستگاه حدود یک ششم نمونه های معتبر خارجی است که البته امکانات پایینتری نسبت به دستگاه تولید شده در این شرکت دارند.

رئیس پارک علم و فن آوری استان آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به دست آوردهای پارک علم و فن آوری استان گفت: هم اکنون در این مرکز بیشتر از ۱۰۰ شرکت و مؤسسه فن آور و دانش بنیان مستقر هستند که توانسته اند موفقیت زیادی در این زمینه کسب کنند.

محمد علی حسین پورفیضی افزود: این شرکت ها توانسته اند قدم های اساسی در مسائلی مانند توسعه فن آوری و اشتغال در کشور بردارند که شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های مستقر در پارک توانسته اند صادرات خوبی نیز به کشورهای همسایه و سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی داشته باشند. همچنین نمایشگاه فن آوری های نوین تبریز نیز یکی از نشانه های قدرت شرکت های مستقر در پارک فناوری بود.

شهردار یاسوج نیز در مراسم رونمایی از این دستگاه گفت: قیمت مناسب در کنار قابلیت های فراوان و بیشتر باعثشد تا این دستگاه به جای نمونه های مشابه خارجی انتخاب شود.

محمد علی جاوید اظهار داشت: یکی از اهداف شهرداری یاسوج عدم اجازه به خروج ارز از کشور است و بر اساس گفته های مقام معظم رهبری این شهرداری با حمایت از تولید داخلی قصد دارد تا گام های اساسی در این زمینه بردارد.

وی همچنین پشتیبانی پارک علم و فن آوری استان آذربایجان شرقی از این شرکت را یکی دیگر از دلایل انتخاب ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز