خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی:

در حوزه تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک مشکلی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۳۶

نمایشگاه طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی از برگزاری طرح ضیافت و نمایشگاه‌های عرضه کالاهای پرمصرف در ایام ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین نجاتی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که به منظور پایش موضوع تامین، توزیع و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در ایام ماه مبارک رمضان تشکیل شده بود اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام ماه مبارک رمضان، به منظور برنامه ریزی و نظارت بر نحوه تامین و توزیع کالاهای ویژه این ایام، با همکاری دستگاههای مربوطه بخصوص جهاد کشاورزی، اداره پشتیبانی امور دام و تعزیرات حکومتی و شرکت غله و خدمات بازرگانی جلسات متعددی تشکیل شده و پیش بینی ها و اقدامات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان در سراسر استان نمایشگاه طرح ضیافت برگزار می شود و در حوزه تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم.

نجاتی خاطرنشان کرد: با همکاری استانداری کارگروهی متشکل از کارشناسان سازمانهای مرتبط در بخش تامین و توزیع کالا و محصولات تشکیل شده و بررسی های لازم جهت توزیع هرچه بهتر کالاهای مورد نیاز مردم در چند نقطه مرکز استان و شهرستان ها انجام گرفته است.

وی درباره نمایشگاهی که در آستانه ماه مبارک رمضان از ۲۹ خرداد لغایت ۴ تیر بعنوان طرح ضیافت در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با همکاری شرکت نمایشگاه بین المللی تبریز ۴۰ غرفه متشکل از غرفه های عرضه حبوبات، برنج، شکر، اقلام پروتئینی شامل گوشت مرغ گرم و منجمد و نیز گوشت قرمز تدارک و این اقلام با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی به شهروندان ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز