خبرگزاری کار ایران

تداوم نظارت ویژه بر بازار فروش لامپ‌های کم مصرف در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۵۷

طی سال گذشته یک هزار و ۸۲۵ مورد بازرسی از مراکز عرضه عمده و خرده انواع لامپ کم مصرف درسطح استان صورت گرفته که ضمن کشف ۳ هزار و ۶۰۶ عدد لامپ قاچاق وفاقد کیفیت و غیراستاندارد و نیز ۵۰ هزار و ۹۱۶ کیلو الکترود، برای ۱۲۲ واحد متخلف نیز پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی از انجام اقدامات نظارتی ویژه در خصوص پیشگیری از عرضه و فروش لامپ‌های کم مصرف قاچاق، فاقد کیفیت و غیر استاندارد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل عطاپور گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۸۲۵ مورد بازرسی از مراکز عرضه عمده و خرده انواع لامپ کم مصرف درسطح استان صورت گرفته که ضمن کشف ۳ هزار و ۶۰۶ عدد لامپ قاچاق و فاقد کیفیت و غیراستاندارد و نیز ۵۰ هزار و ۹۱۶ کیلو الکترود، برای ۱۲۲ واحد متخلف نیز پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

عطاپور عمده تخلفات کشف شده دراین خصوص را عرضه کالای قاچاق ذکر کرد و گفت: طرح نظارتی مذکور در سال جاری نیز کماکان تداوم خواهد داشت.

وی از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری با بازرسان این سازمان درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از عرضه وفروش لامپ های کم مصرف قاچاق وغیر استاندارد و یا گرانفروشی و عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب این اقلام مراتب را سریعا با ذکر عنوان تخلف و نشانی دقیق محل از طریق شماره تماس ستاد خبری سازمان(۱۲۴) اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز