خبرگزاری کار ایران

اولین نشست هم‌اندیشی مدیران شعب بانک کشاورزی شمال‌غرب کشور در تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۱۱

با برگزاری اینگونه جلسات از تکرار خطاهای احتمالی جلوگیری شده و مدیران با روشهای اثربخش در حل مسائل و مشکلات منطقه ای بهره مند می‌شوند.

مدیر شعب بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی از برگزاری اولین نشست هم اندیشی ارتباط مستقیم مدیران شعب بانک کشاورزی در استانهای شمالغرب کشور(منطقه یک) در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا داود برنج فروش آذر هدف از تشکیل این جلسه را تبادل تجربه و همفکری مدیران استانهای همجوار در مواجهه با تهدیدات محیطی و منطقه ای و ادامه راهکارهای اجرایی موثر برای بهره مندی از فرمتهای منطقه ای و فراروی استانهای همجوار عنوان کرد و گفت: ایجاد دانش سازمانی جدید مبتنی بر تجارب موفق مدیران ستادی بانک کشاورزی در استانها و انتقال آن در سطح کلیه مدیران ستادی را از دیگر اهداف این نشست بوده است.

وی افزود: با برگزاری اینگونه جلسات از تکرار خطاهای احتمالی جلوگیری شده و مدیران با روشهای اثربخش در حل مسائل و مشکلات منطقه ای بهره مند می‌شوند.

برنج فروش آذر بر استفاده بهینه از توان بالقوه بانک در بکارگیری موفقیت آمیز مهارتها و منابع محدود برای دستیابی به اهداف راهبردی بانک تاکید نموده و افزود: شایسته است تلاش گردد ضمن نظارت لازم بر کارکنان، ارتباط با مشتریان در سطح منطقه حفظ و تقویت شود.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیران منطقه یک شعب بانک کشاورزی در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان و همدان برگزار شده بود در رابطه با مشکلات و موانع مختلف فراروی بانک کشاورزی بحثو تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز