خبرگزاری کار ایران

مهرداد امامی رییس جدید دفتر نخبگان آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۹۹

نخبگان در بخش‌های مختلف تولید باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشند و بخش خصوصی ما سرشار از توانمندی نخبگان باشد.

طی مراسمی مهرداد امامی به عنوان رییس جدید دفتر نخبگان آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی در این آیین تاکید کرد: نخبگان در بخش‌های مختلف تولید باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشند و بخش خصوصی ما سرشار از توانمندی نخبگان باشد.

محمدتقی پاکزاد با بیان این که نخبه تا جایی نخبه است که در جامعه تاثیرگذار باشد، افزود: توجه به جایگاه نخبگان و حمایت از آنها خوب است، اما کافی نیست وباید برای اثرگذاری نخبگان در امور جامعه، برنامه‌های کاربردی و اجرایی داشته باشیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه مدیریت استان به امر تحقیقات و آموزش‌های عالی، خاطرنشان کرد: خروجی آموزش‌های عالی باید کارآفرینی و اثرگذاری در جامعه و نتیجه پژوهش‌ها و تحقیقات باید تبدیل علم به محصول و خلق ثروت باشد.

پاکزاد افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از بسترهای حضور نخبگان است و امیدواریم بنیاد نخبگان فراتر از حمایت‌های شخصی، زمینه فعالیت نخبگان در حوزه تولید را فراهم کند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که ایران در بحثفناوری‌های نو جزو برترین کشورهای دنیاست، گفت: اما در بحثاستفاده از این فناوری‌ها در صنعت و تولید کشور ما در رده‌های پایین قرار دارد که برای ارتقای این جایگاه باید از نخبگان حمایت کنیم.

در این مراسم مهرداد امامی به عنوان رییس جدید دفتر نخبگان آذربایجان شرقی معرفی و از تلاش‌های محمد رضایی در این سمت قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز