خبرگزاری کار ایران

نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری:

بیست و نهمین دوره دوچرخه سواری ایران " آذربایجان " از بسیاری جهات بی نظیر بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۵۶

تبریز و اطراف این شهر ظرفیت های فراوانی در دوچرخه سواری دارند و درخشش پتروشیمی در سطح قاره آسیا و حضور دوچرخه سواران این خطه در دیگر تیم های ایرانی و آسیایی، تایید کننده این حرف است.

نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری گفت: بیست و نهمین دوره دوچرخه سواری ایران " آذربایجان " از بسیاری جهات بی نظیر بود

به گزارش خبرنگار ایلنا فردریک چان در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری افزود: امنیت و مراقبت از کاروان تور به خوبی انجام و به طور یقین دوچرخه سواران در کنار لذت بردن از رقابت با یکدیگر، از مناظر زیبای مسیر تور نیز لذت بردند.

وی گفت: یقین دارم تمام دوچرخه سواران با نظر من در خصوص برگزاری شایسته تور هم عقیده هستند و این حاصل تلاش تمام عوامل دست اندرکار در تور است.

چان با تبریک نهمین قهرمانی قادر میزبانی و همچنین قهرمانی تیم پیشگامان کویر یزد، گفت: تبریز و اطراف این شهر ظرفیت های فراوانی در دوچرخه سواری دارند و درخشش پتروشیمی در سطح قاره آسیا و حضور دوچرخه سواران این خطه در دیگر تیم های ایرانی و آسیایی، تایید کننده این حرف است.

نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در خصوص تایید و ثبات این تور در سطح نیمه حرفه ای از سوی این اتحادیه اظهار کرد: نمایندگان حاضر در تور گزارشات خود را به اتحادیه تقدیم خواهند کرد و اتحادیه در این خصوص تصمیم گیرنده خواهد بود، اما به نظر من هیچ مشکلی در برگزاری تور به طور نیمه حرفه ای نبود و مشکلات جزیی نیز در تمام تورها وجود دارد.

وی با تقدیر از میزبانی خوب و میهمانوازی مردم استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل خاطرنشان کرد: مطمئنم کاروان تور با خاطراتی خوش تبریز را به مقصد کشورهایشان ترک و برای آمدن دوباره به این شهر لحظه شماری خواهند کرد.

در پایان این رقابت ها و در مجموع انفرادی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با ۲۵ ساعت و ۳۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد.

هم تیمی وی میرصمد پورسیدی نیز با ۲۵ ساعت و ۳۳ دقیقه در مکان دوم جای گرفت و رامین مهربانی آذر از پیشگامان کویر یزد با ۲۵ ساعت و ۳۳ دقیقه و ۱۸ ثانیه سوم شد.
در مجموع تیمی نیز پیشگامان کویر یزد با ۷۶ ساعت و ۴۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه اول شد و پتروشیمی تبریز و ˈکی. ال. اسˈ اوکراین به ترتیب با ۷۶ ساعت و ۴۴ دقیقه و دو ثانیه و ۷۶ ساعت و ۵۶ دقیقه و ۱۴ ثانیه دوم و سوم شدند.
در مجموع امتیازی این رقابت ها نیز ˈویلیام کلارکˈ از تیم دراپاک استرالیا با ۲۳ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و حمید شیری از پتروشیمی با ۱۶ و ˈفابیین شنایدتˈ از وورال برگ اتریش با ۱۱ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
پیراهن کوهستان این دوره از رقابت ها نیز به رحیم امامی با ۷۸ امتیاز از پیشگامان کویر یزد رسید و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی هر دو از پتروشیمی تبریز به ترتیب با ۷۱ و ۵۰ امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستادند.
در رده بندی بهترین رکابزنان آسیایی نیز همانند برترین های مجموع انفرادی قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و رامین مهربانی در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
۱۳ تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی در این رقابت ها حضور داشتند و مسیر ۹۹۰.۴ کیلومتری تور را در شش مرحله رکاب زدند.
در آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری، از میهمان خارجی تور بیست و نهم، نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور، فردریک چان از هنگ کنگ نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری(UCI)، درک رونی از ایرلند افسر کنترل دوپینگ، مارتین براوان ازهلند داور بین المللی و رسمی(UCI)، لوک گی سُن از بلژیک نماینده تثبیت کننده تور در سطح نیمه حرفه ای و داور بین المللی و رسمی(UCI)، منوچهر فکر آزاد، اصغر خدایاری و یداله هوشیار یکی از بنیانگذاران تور ایران - آذربایجان، دکتر ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سرپرستان و مربیان خارجی و داخلی شرکت کننده در تور بیست و نهم تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز