خبرگزاری کار ایران

طرح ضربتی بهسازی و حذف زوائد بصری سه خیابان در تبریز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۹۶

معاونت خدمات شهرداری کلانشهر تبریز با همراهی سازمان زیباسازی و با مشارکت معاونت های خدمات شهری مناطق کار بهسازی و حذف زوائد بصری این خیابان ها را اجرا می کنند.

طرح ظربتی حذف زوائد بصری و بهسازی خیابان‌های امام خمینی، ۱۷ شهریورجدید و آزادی تبریز از پانزدهم تیرماه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، معاونت خدمات شهرداری کلانشهر تبریز با همراهی سازمان زیباسازی و با مشارکت معاونت های خدمات شهری مناطق کار بهسازی و حذف زوائد بصری این خیابان ها را اجرا می کنند.

طرح ضربتی بهسازی و حذف زوائد بصری خیابان ۱۷ شهریور جدید حد فاصل تقاطع باغشمال تا تقاطع شریعتی با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی و با مشارکت معاونت خدمات شهری مناطق۳ و ۸ از پانزدهم تیرماه سال جاری به مدت ده روز ادامه اجرا خواهد شد.

همچنین طرح ضربتی بهسازی و حذف زوائد بصری خیابان آزادی(میدان جهاد تا آبرسان) با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی شهرداری تبریز و با مشارکت معاونت خدمات شهری مناطق ۲،۳، ۴ و ۷ از پانزدهم تیرماه آغاز و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.

سومین طرح نیز طرح ضربتی بهسازی و حذف زوائد بصری خیابان امام(میدان قونقا تا چهارراه شهید بهشتی) است که با همکاری معاونت های خدمات شهری مناطق ۴ و ۸ و توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز از پانزدهم تیر آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز