خبرگزاری کار ایران

فرمانداری تبریز به محل شهرداری منطقه یک منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۲۲

در صورت عملی شدن این پیشنهاد محل کنونی فرمانداری تبریز به پارکینگ و فضای سبز تبدیل می شود.

شهردار تبریز از پیشنهاد فرمانداری شهرستان تبریز برای واگذاری محل این مرکز به شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، صادق نجفی، عصر روز گذشته در صحن علنی شورای شهر تبریز گفت: بر اساس طرحی که اواخر سال گذشته عنوان شده است، فرمانداری تبریز پیشنهاد داده تا بنای این مرکز به محل کنونی شهرداری منطقه یک انتقال داده شود و در عوض محل کنونی فرمانداری شهرستان تبریز در اختیار شهرداری تبریز قرار گیرد.

وی افزود: در صورت عملی شدن این پیشنهاد بنای کنونی فرمانداری شهرستان تبریز با توجه به نبود استحکام لازم، تخریب شده و به پارکینگ طبقاتی و فضای سبز تبدیل خواهد شد.

شهردار تبریز ادامه داد: ایجاد این کاربری با توجه به استقرار این محل در مرکز شهر، ترافیک سنگین در این مسیر و همچنین نیاز به فضای سبز قطعا موثر و کارساز خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد ساختمان شواری اسلامی شهر گفت: بر اساس این پیشنهاد، زمینی به وسعت ۱.۵ هکتار در منطقهٔ همافر ولیعصر برای احداثساختمان شورای اسلامی شهر تبریز در نظر گرفته شده است.
نجفی تاکید کرد: پیشنهاد عنوان شده، تا رسیدن به قطعیت، باید مراحل مطالعات و بررسی را پشت سر بگذارد.

محل کنونی ساختمان شورای اسلامی شهر تبریز، واقع در عمارت شهرداری تبریز، موقتی بوده و تا کنون مراکزی از قبیل پادگان ارتش، باغ صبا و محل کنونی شهرداری منطقهٔ یک، از سوی اعضای این شورا برای آن پیشنهاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز