خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز:

پروژه‌های اجرایی کنونی شهرداری تبریز، محصول برنامه‌های سال‌های ۸۹ و ۹۰ است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۳۲

روش‌های سنتی در ایجاد زیرساخت و شبکه های آب و برق و گاز و مخابرات، ممکن است شتاب اجرای پروژه‌ها را بکاهد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز گفت: پروژه‌هایی اجرایی کنونی، محصول برنامه‌های مطالعاتی و طراحی سال‌های ۸۹ و ۹۰ بوده و اجرای زمان‌بندی آن ها، مورد تاکید شهرداری تبریز است.

محمد عزتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: پروژه های مختلف عمرانی، بر اساس طرح تفصیلی توسعه شهر و طبق زمانبندی تعیین شده، اجرا می شود.

وی با بیان این که پروژه‌های شهری بر مبنای طرح‌های توسعه شهری برنامه ریزی می شوند، خاطرنشان کرد: طرح های تفصیلی شهری، تولیدکننده پروژه های شهری بوده و شهرداران، بر مبنای سیاست های تعریف شده در طرح های تفصیلی شهر، پروژه ها را اجرا می کنند.

عزتی تصریح کرد: این طرح ها شامل پروژه های مسیرگشایی، تقاطع های غیرهمسطح، فضاهای سبز، توسعه مجموعه های فرهنگی بوده و توسط شورای اسلامی شهر تبریز نیز تصویب شده است. براین اساس سال ۹۳ بهار پروژه های عمرانی شهر تبریز است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز در عین حال خاطرنشان کرد: روش های سنتی در ایجاد زیرساخت و شبکه های آب و برق و گاز و مخابرات، ممکن است شتاب اجرای پروژه ها را بکاهد؛ با این وجود سعی می کنیم با تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه های متولی، پروژه های عمرانی را طبق برنامه زمان بندی پیش بریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز