خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تبریز در مراسم بهره برداری از خانه سلامت ارم:

رفع مشکلات مناطق کم برخوردار، مورد توجه شورا و شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۵۰

مناطق فوق استعداد و پتانسیل این را دارند که کارهای بزرگ عمرانی و توسعه‌ای در آن‌ها انجام گیرد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: رفع مشکلات مختلف مناطق کم برخوردار, حاشیه نشین و مناطق بافت فرسوده مورد توجه شورای چهارم و شهردار کلانشهر تبریز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین جعفری در مراسم بهره برداری از اولین خانه سلامت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز افزود: افتتاح خانه سلامت در منطقه ارم باعثسربلندی اعضای شورای اسلامی و شهردار کلانشهر تبریز در میان مردم ساکن در این منطقه شده است.

سردار جعفری با تقدیر از زحمات شهردار منطقه ۱۰ تبریز اظهار داشت: امیدواریم مناطق کم برخوردار بیش از این رونق پیدا کند و این امر در دوران شورای چهارم کاملا شدنی است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش شهرداری به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین تبریز اظهار داشت: مناطق فوق استعداد و پتانسیل این را دارند که کارهای بزرگ عمرانی و توسعه ای در آنها انجام گیرد و قطعا این مناطق بیش از این مستعد و مستحق توسعه و رشد هستند.

جعفری افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار کلانشهر تبریز همت دارند که مناطق حاشیه نشین و بافت فرسوده تبریز را در مدت چهار سال شورای چهارم متحول کند.

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم هیچ وقت از یادها نمی رود، گفت: آنچه که از ما می ماند خدمت خالصانه خواهد بود و از خدا می خواهیم هر عملی که از ما ساطع می شود برای رضایت مردم و خداوند متعال باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش ارتقای سلامتی مردم و در نهایت جلب رضای خداوند متعال را در سایه سعی و تلاش صادقانه محقق شدنی دانست.

اولین خانه سلامت شهرداری تبریز در شهرک ارم تبریز افتتاح شد.

خانه سلامت ارم در وسعتی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و ۵۰۴ مترمربع زیربنا ساخته شده و برای این پروژه عمرانی – بهداشتی ۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز