خبرگزاری کار ایران

مدیرگروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

خسارت یک هزار میلیارد ریالی به کشاورزان آذربایجان‌شرقی پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۳۷

باید در عرض ۴۰ روز کل قطعات خسارت دیده در سطح استان بازدید و مورد ارزیابی قرار گیرد که تا امروز بازدیدهای مرحله اول از کلیه باغ‌‌های استان و شهرستان بناب انجام شده است.

مدیرگروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی بیمه شده استان دچار خسارت شده که قرار است یک هزار میلیارد ریال خسارت و غرامت بابت خسارت بیمه محصولات کشاورزی پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، محمدجعفر مکاری در جلسه کارگروه آب و کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه محصول انگور با یک هزار و ۲۸۳ هکتار بیشترین سطح بیمه محصولات کشاورزی را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: متأسفانه در سرما و یخبندان اوایل سال، شهرستان بناب نیز همانند سایر شهرهای استان آذربایجان‌شرقی درگیر این خسارت تحمیلی شد و بر اثر سرمازدگی اکثر محصولات کشاورزی از بین رفت.

مدیرگروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: باید در عرض ۴۰ روز کل قطعات خسارت دیده در سطح استان بازدید و مورد ارزیابی قرار گیرد که تا امروز بازدیدهای مرحله اول از کلیه باغ‌‌های استان و شهرستان بناب انجام شده است.

مکاری افزود: پرداخت خسارت صددرصدی محصولات جزو اولویت کاری صندوق بوده که ۶۸ میلیارد ریال خسارت به ۱۰ هزار نفر در استان که خسارت صددرصدی دیده‌اند، پرداخت شده است.

به گفته وی بالغ بر ۵ میلیارد ریال خسارت به یک هزار و ۲۳۱ نفر از کشاورزان خسارت دیده بنابی پرداخت شده است و غرامت ۴۱۲ نفر از کشاورزان خسارت دیده نیز طی روزهای آینده واریز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز