خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ تبریز:

به دنبال رفع معضلات حاشیه نشینی شمال تبریز هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۶۱

از خانه سلامت شهرک ارم بهره برداری شد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز بر عزم جدی شهرداری تبریز برای رفع معضلات حاشیه نشینی مناطق شمالی تبریز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، باقر خوشنواز در مراسم بهره برداری از خانه سلامت ارم اظهار داشت: خانه های سلامت جهت مقابله با آسیب های شهری و شهروندی تاسیس شده اند.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: در این خانه سلامت، بخش امور اجتماعی، امور سلامت، اتاق سلامت، اتاق کودکان، اتاق کنترل اتاق پزشک و تالار جلسات و همایش ها وجود دارد.

خوشنواز در مورد ماموریت های خانه های سلامت شهرداری تبریز گفت: عمده ماموریت های خانه های سلامت، مددکاری اجتماعی، روانشانی عمومی هستند که در زمینه آسیب های اجتماعی حاصل از شهرنشینی اعم از اضطراب، بداخلاقی ارائه خدمات می نمایند.

وی با اشاره به اینکه خانه های سلامت به عنوان ستاد هدایت پروژه محله سالم جهت رسیدن به شهر سالم تعریف شده است گفت: برگزاری جشنواره ها، کلاسهای آموزشی و برنامه های محلی در این تالار این مرکز پیش بینی شده است.

خوشنواز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ پروژه مسیر گشایی در این منطقه در حال انجام است گفت: تا پایان شش ماهه اول سال سالن چند منظوره ستارخان به بهره برداری در انتهای خیابان منبع خواهد رسید.

وی افزود: مجتمع تجاری خدماتی میدان انقلاب، بازارچه دوه چی، و ۵ مسیر گشایی که تا پایان سال جاری تقدیم مردم و شهروندان خواهد شد پتانسیل بزرگی برای رشد توسعه منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان با اعلام به اینکه در سال جاری در هر ماه یک افتتاح در منطقه ۱۰ تبریز صورت خواهد گرفت خاطرنشان کرد: اگر ۹ پروژه مورد اشاره تا پایان سال به بهره برداری برسد هر ماه یک پروژه عمرانی تقدیم شهروندان خواهیم نمود و چهره منطقه دگرگون خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز