خبرگزاری کار ایران

مرکز آموزش شهرداری تبریز دانشجو می پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۶۳

ثبت نام کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۳ منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ تیرماه سالجاری آغاز و در روز دوشنبه ششم مردادماه سال ۹۳ پایان خواهد یافت.

مرکز آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری تبریز در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشجو می پذیرد.

به گزارش ایلنا فرصت ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی۷ روز خواهد بود.

بر همین اساس این مرکز اعلام کرده است ثبت نام کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۳ منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ تیرماه سالجاری آغاز و در روز دوشنبه ششم مردادماه سال ۹۳ پایان خواهد یافت.

این گزارش حاکی است لذا کلیه متقاضیان، می بایست در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org مراجعه نمایند.

لازم به یادآوری است دفترچه راهنما در زمان ثبت‌نام از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۰۶ هزار ریال نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز