خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

سارقان مسافرنما در اتوبان پاسداران تبریز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۰۷

متهمان به ۶ فقره سرقت به عنف خودرو در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کرده و کلیه صحنه‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت و شاکیان نیز شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارقانی که در اتوبان پاسداران تبریز تحت عنوان مسافر با تهدید رانندگان، سرقت می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صابر عباسزاده گفت: دو نفر متهم به هویت‌های(الف - الف) و(م - ح) هر دو ۲۰ ساله در حین فروش قطعات و لوازم خودرو توسط عوامل انتظامی بوکان دستگیر و با صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال و از آن طریق به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

وی افزود: در بررسی این پرونده توسط کارآگاهان مته‌مان ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت شدند ولی در ادامه تحقیقات با ارایه دلایل، مدارک و قراین و مواجهه حضوری با مالباختگان لب به اعتراف گشوده و راز سرقت‌های به عنف صورت گرفته را فاش کردند.

عباس‌زاده اضافه کرد: مته‌مان به ۶ فقره سرقت به عنف خودرو در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کرده و کلیه صحنه‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت و شاکیان نیز شناسایی شدند.

وی در تشریح شگرد سارقان اظهار داشت: سارقان شبانه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ اتوبان پاسداران تحت عنوان مسافر سوار خودروهای مسافربری شده و با تهدید رانندگان به وسیله قمه اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی در پایان با بیان اینکه مته‌مان پس از تشکیل پرونده با قرارهای قانونی روانه زندان شدند، علت و انگیزه ارتکاب جرم از سوی سارقان را اعتیاد و نیاز مالی جهت تامین آن، عدم رعایت موارد ایمنی از سوی مالباختگان و عدم وجود نصب دوربین مداربسته در اتوبان پاسداران دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز