خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی امروز به مصاف پیکان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۴۶

تیم تراکتورسازی امروز، سه شنبه به مصاف پیکان می‌رود که تیم بازنده این دیدار، چهارشنبه، یک مرداد در دیدار رده‌بندی با ملوان و تیم پیروز، پنجشنبه، دوم مرداد در دیدار فینال به مصاف استقلال خواهد رفت.

تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز امروز عصر در چهارچوب مسابقات جام چهارجانبه شهدا به مصاف تیم پیکان می‌رود.

به گزارش ایلنا، نماینده آذربایجان شرقی در صورتی که در این دیدار پیروز شود در مسابقه فینال به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

بازنده دیدار تراکتورسازی و پیکان با تیم ملوان بازی رده بندی این رقابت‌ها را روز چهارشنبه اول مردادماه برگزار خواهد کرد.

استقلال در بازی افتتاحیه این مسابقات با برتری مقابل ملوان به فینال جام شهدا راه یافت و یکی از دو تیم تراکتورسازی و پیکان رقیب این تیم در بازی فینال خواهد بود.

مسابقه فینال این رقابت‌ها روز پنجشنبه دوم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

در دیدار افتتاحیه جام شهدا، دیروز دوشنبه دو تیم استقلال و ملوان انزلی با قضاوت سیدمهدی سیدعلی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال خاتمه یافت.

تیم تراکتورسازی امروز سه شنبه به مصاف پیکان می‌رود که تیم بازنده این دیدار چهارشنبه یک مرداد در دیدار رده بندی با ملوان و تیم پیروز پنجشنبه دوم مرداد در دیدار فینال به مصاف استقلال خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز