خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار آذربایجان شرقی:

در مقابله با جرایم و اعتیاد، توسل به زور و برخورد به تنهایی کارساز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۶۸

در این زمینه فرهنگ‌سازی و آشنایی خانواده‌ها با عواقب اعتیاد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: در مقابله با جرایم و اعتیاد توسل به زور و برخورد به تنهایی کارساز نبوده و فرهنگ سازی و آشنایی خانواده‌ها با عواقب اعتیاد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار محمدعلی نصرتی، عصر روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جلفا با تأکید بر اینکه مقابله فرهنگی با معضل اعتیاد ضروری است اظهار داشت: برخورد نرم فرهنگی با معضل اعتیاد ضرورتی اجتناب پذیر و یگانه راه مقابله با رواج آن است.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر فقط در حیطه وظایف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیست و همه نهاد‌ها و سازمان‌ها باید در تحقق آن احساس مسوولیت داشته باشند.

نصرتی با اشاره به نقش رسانه‌ها در این زمینه گفت: رسانه‌های جمعی با تبلیغات و فرهنگ سازی گسترده می‌توانند بستر مناسب را برای مبارزه با مفاسد اجتماعی و معضل اعتیاد فراهم کنند.

وی دستگیری اتباع ایرانی در کشورهای همسایه به جرم حمل مواد مخدر را برازنده نظام ندانست و گفت: این جرایم ناشی از ناآگاهی به قوانین کشورهای همسایه و کوتاهی متولیان امر اطلاع رسانی است.

نصرتی با اشاره به وجود مرز زمینی با جمهوری ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان با شهرستان جلفا بر ضرورت تجهیز پایانه‌های مرزی به امکانات دستگاه‌های پیشرفته مواد یاب تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز