خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن گوشت سفید در مرند تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۸۹

شهرستان مرند به عنوان قطب تولید گوشت سفید در استان پس از شهرستان‌های میانه و شبستر رتبه سوم استان آذربایجان شرقی را دارد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند از تولید بیش از ۲۵۰۰ تن گوشت سفید در سه ماهه اول سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال رحیم‌زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه تولید گوشت سفید در شهرستان مرند اظهار داشت: در این شهرستان تعداد ۱۲۰ واحد مرغداری گوشتی فعالیت دارند که در سه ماهه اول سال ۱۳۹۳ به میزان ۲ هزار و ۵۰۰۵۷۷ تن گوشت سفید از این واحد‌ها تولید و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان روانه بازار مصرف شده است که از این حیثشهرستان مرند بعنوان قطب تولید گوشت سفید در آذربایجان شرقی پس از شهرستان‌های میانه و شبستر رتبه سوم استانی را دارد.

رحیم‌زاده افزود: تعداد یک میلیون ۲۵۹ هزارو ۴۷۰ قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گوشتی شهرستان مرند در سه ماهه اول سال جاری انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش امنیت غذایی و تولید پروتئین مورد نیاز، تولید گوشت سفید از اساسی‌ترین وظایف جهاد کشاورزی می‌باشد و امید است با کنترل و راهنمایی کار‌شناسان این مدیریت و نظارت اداره دامپزشکی شهرستان و همکاری مرغداران زحمت کش، علاوه بر افزایش کمی میزان تولید گوشت سفید، برای ارتقای کیفیت و سلامت محصول تولیدی نیز گام‌های اساسی برداشته تا گوشتی سالم و عاری از هر گونه مواد و عناصر مضر بدست مصرف کنندگان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز