خبرگزاری کار ایران

پروژه تقاطع‌ غیرهمسطح می‌دان‌راه‌آهن تبریز، پیشرفت ۲۰‌درصدی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۴۹

با افزایش ساعات نوبت کاری، کارگاه عمرانی پروژه از ساعت ۷ الی ۱۹ فعالیت خود را بدون وقفه ادامه می‌دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از پیشرفت پرشتاب پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان راه آهن خبر داد.

محبوب عبدالله‌پور به خبرنگار ایلنا گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان راه آهن با توجه به اجرا در یکی از مهم‌ترین و پرتردد‌ترین نقاط شهر، از اهمیت خاصی نسبت به سایر پروژه‌های رایج عمرانی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش ساعات نوبت کاری، کارگاه عمرانی پروژه از ساعت ۷ الی ۱۹ فعالیت خود را بدون وقفه ادامه می‌دهد.

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه پیشرفت اجرایی و تمهیدات فنی و ایمنی به طور توامان مورد توجه مدیریت پروژه است، افزود: در نتیجه افزایش ساعات نوبت کاری، با گذشت حدود دو ماه از اجرا، پروژه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی از روند رضایت بخشی برخوردار است.

وی همچنین پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان راه آهن را ۱۵ درصد عنوان کرد و گفت: با پایان ماه رمضان و افزایش یک نوبت کاری دیگر، عملیات اجرایی پروژه با پنج ساعت افزایش، تا ساعت ۲۴ ادامه داشته و به این ترتیب، پیشرفت پروژه تقریباً دو برابر افزایش خواهد یافت.

عبدالله‌پور یادآور شد: با ارایه راهکارهای لازم از سوی مشاور طرح، مشکلات ناشی از وجود تاسیسات یاد شده بدون نیاز به جابجایی و تاخیر در اجرای پروژه رفع شده و هیچ تاخیری در روند کار به وجود نخواهد آمد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد با ادامه روند حاضر، پروژه تا پیش از زمان مقرر تقدیم شهروندان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز