خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

ترافیک همچنان معضل اساسی تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۹۶

کاهش سفرهای غیر ضروری درون شهری، ضروری است.

شهردار کلانشهر تبریز کاهش سفر های غیر ضروری و افزایش ایمنی و بهره وری معابر و ارتقای فرهنگ ترافیک را لازمه توسعه پایدار دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در نشست با مدیران و کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز سخن می گفت اظهار داشت: ترافیک و اتلاف وقت شهروندان یکی از اساسی ترین معضلات شهر تبریز است از همین رو ضروری است تا با کاهش سفرهای غیر ضروری درون شهری به سمت کاهش این معضل گام برداریم.

وی تصریح کرد: هوشمند سازی سیاست گذاری های حمل و نقل و ترافیک وظیفه اصلی مدیران و کارشناسان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است.

شهردار کلانشهر تبریز وظیفه اصلی مدیران و کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک هوشمند سازی سیاست گذاری های حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد و گفت: حمل و نقل و ترافیک چالش اساسی تبریز است و فلذا تقویت و گسترش زیر ساخت های حمل و نقل عمومی، مهمترین گزینه مدیریت شهری است و در این راستا باید گامهایی اساسی و در عین حال هوشمندانه برداشته شود.

وی افزود: تغییر نگرش در مدیریت شهری بر مبنای اولویت های بخش حمل و نقل و ترافیک از اولویت های فکری در این زمینه بوده و توسعه کمی و کیفی حمل ونقل انسان محور راهکار اساسی حل معضلات در این زمینه است.

در ادامه این نشست وحیدکیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز به ارائه شمایی از وضعیت موجود این حوزه پرداخته و ضمن اشاره به توسعه حمل ونقل پایدار بر کاهش سفر های غیر ضروری و افزایش ایمنی و بهره وری معابرو ارتقای فرهنگ ترافیک به عنوان لازمه های آن تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز