خبرگزاری کار ایران

۲۰ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در آذربایجان شرقی معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۸۱

در راستای اجرای طرح تشدید ماه مبارک رمضان، بیش از ۶۴ هزار مورد بازدید از مراکز تولید توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان انجام شد.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از کشف و معدوم سازی ۲۰ تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در طرح تشدید ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهراد زندیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، بیش از ۶۴ هزار مورد بازدید از مراکز تولید توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان انجام شد.

وی افزود: در پی برخورد با متخلفین و تهدید کنندگان سلامت عمومی جامعه در این طرح و با حکم قضایی ۱۹ واحد اعم از قصابی‌ها، پرکنده فروشی‌ها و مراکز جمع آوری شیر پلمپ و پرونده ۲۵ واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی برای صدور رای به مراجع قضایی معرفی شده است.

زندیه با تأکید بر اینکه دامپزشکی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای سلامت غذایی جامعه دارد یادآور شد: بر همین اساس با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی با تهدید کنندگان سلامت عمومی برخوردهای جدی تری صورت خواهد گرفت.

وی در خاتمه از مردم خواست تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مورد تایید دامپزشکی تهیه و در صورت برخورد با موارد متخلف سریعا مراتب را از طریق شماره ۱۵۱۲ جهت رسیدگی به دامپزشکی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز