خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

صیانت از بیت‌المال، خط قرمز شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۷۱

درصورت مشاهده اسراف و وقوع هرگونه بی‌انظباطی مالی، با افراد، در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کنیم.

شهردار تبریز بر لزوم بهینه‌سازی اصول مصرف و نظارت بر نحوه هزینه‌کرد پروژه های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: حجم متراکم پروژه‌های عمرانی فرصت مهمی است که باید فراتر از رویکردهای رایج شهری، موجبات تحول اساسی شهر شود.

وی افزود: خوشبختانه هیچ محدودیت و کمبودی در تامین اعتبارات عمرانی نیست؛ اما این امتیاز مهم به هیچ عنوان نباید زمینه ضعف و اهمال در هزینه‌کردها را در پی داشته باشد.

نجفی اظهار داشت: در کنار مدیریت درآمد، مدیریت هزینه و اجرای بهینه پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه با اوج‌گیری فصل عمرانی و دوشیفته شدن اجرای پروژه‌های عمرانی، تکاپوی کارگاه‌های عمرانی در جای جای شهر افزایش یافته است، تاکید کرد: در چنین شرایطی نظارت مدیران و شهرداران مناطق بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری بوده و علاوه بر تسریع اجرا و رشد شاخص‌های کیفی، از حیف و میل مصالح نیز جلوگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه از مدیرانی که در راستای رسیدن به این هدف گام بردارند، حمایت کامل داریم، اظهار داشت: صیانت از بیت‌المال، خط قرمز شهرداری در رابطه با مدیران است.

نجفی تصریح کرد: با هیچکس تعارف نداریم و درصورت مشاهده اسراف و وقوع هرگونه بی‌انظباطی مالی، با افراد، در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کنیم.

شهردار تبریز تاکید کرد: از مدیران مجموعه شهرداری نیز انتظار داریم همین قاطعیت را در زیرمجموعه‌ خود اعمال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز