خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی، در هفته دولت؛

به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان، پروژه‌ عمرانی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۶۳

بر این اساس، ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تنها در تبریز افتتاح می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در آذربایجان‌ شرقی از افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد آهنگری در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز ضمن بیان ویژه برنامه‌های هفته دولت در آذربایجان‌ شرقی، با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت «آرامش و امید» است، اظهار داشت: تلاش شده هفته دولت با سالگرد آغاز به کار دولت تدبیر و امید پیوند زده شود، به همین منظور از ۲۴ مرداد ماه جاری اقدامات لازم در این خصوص آغاز گردید و به طور مشخص از دوم تا هشتم شهریور ماه امسال نیز هفته دولت برگزار می‌شود.

وی گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف ازجمله مخابرات، کتابخانه، راه، آب، مقاوم سازی مسکن بوده و با توجه به تأکید استاندار آذربایجان‌ شرقی مبنی بر اینکه هیچ طرحی تا نهایی شدن قطعی نباید بطور نمادین و نمایشی افتتاح شود، در این هفته تمام طرح‌های افتتاحی به طور صددرصد قابل بهره‌برداری و استفاده خواهند بود.

سرپرست اداره کل ‌روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بر این اساس ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در تبریز افتتاح می‌شود.

وی به استفاده از ظرفیت مطبوعات محلی برای برپایی هر چه بهتر این هفته در استان تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که مطبوعات محلی بهترین دریچه برای نشان دادن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی است.

آهنگری با اشاره به برخی برنامه‌های هفته دولت در استان، اظهار داشت: برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در محل ادارات و سازمان‌ها، سفرهای شهرستانی مدیران و دیدارهای سرزده فرمانداران از ادارات، ارائه خدمات رایگان به شهروندان طی یکی از روزهای همین هفته از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی طی این هفته از دیگر برنامه‌ها است که می‌تواند گامی هم در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه باشد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در آذربایجان ‌شرقی، نصب بنرهای عملکرد یک ساله ادارات در نقاط پر تردد شهری، مسابقات و برنامه‌های ورزشی همگانی و برگزاری سمینار تخصصی افق‌های برنامه ششم توسعه را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد.

آهنگری به بحثفضاسازی و تبلیغات محیطی طی این هفته اشاره کردهو گفت: سعی داریم جلسه آتی شورای اداری استان را در محل گلزار شهدای تبریز برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز