خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد بازی‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی در آذربایجان شرقی:

آماده‌سازی برای حضور قو‌ی‌تر در بازی‌های آسیائی

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۶۴

طرح آماده سازی ورزشکاران، مربیان، داوران آذربایجان شرقی در مرداد ماه ۱۳۹۲ در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی شروع شده است.

دبیر ستاد بازی‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی در آذربایجان شرقی گفت: طرح آماده سازی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی موجب حضور حداکثری و قوی‌تر در بازیهای آسیائی اینچوان کره جنوبی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی شکارلو با بیان اینکه هدف ورزش آذربایجان شرقی حضور پرتعداد و پرمدال در اینچوان کره جنوبی است، افزود: بر این اساس با تشکیل ستاد بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از یک سال پیش فعالیت این ستاد برای حضور پرتعداد و پرمدال آغاز شده و در این مدت تمامی فعالیت‌های ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم ملی جهت اعزام به اینچوان رصد شده است.

شکارلو افزود: طرح آماده سازی ورزشکاران، مربیان، داوران آذربایجان شرقی در این خصوص در مرداد ماه ۱۳۹۲ در اداره کل ورزش و جوانان استان شروع شد و در این مدت ۳۷ رشته ورزشی از ایران و ۱۷ رشته ورزشی از استان آذربایجان شرقی که احتمال حضور آن‌ها در بازیهای آسیائی کره جنوبی وجود داشت شناسائی شدند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران و مربیان آذربایجان شرقی که بیشترین شانس حضور در مسابقات آسیائی را دارند در قالب ۱۷ رشته ورزشی و به ظرفیت ۸۵ نفر شناسائی شدند و اولین همایش طرح آماده سازی ورزشکاران، مربیان و داوران استان آذربایجان شرقی برای بازیهای آسیائی اینچئون کره جنوبی ۲۰۱۴ نیز تشکیل شد.

شکارلو افزود: جلسات تخصصی با حضور ورزشکاران و مربیان و همچنین روسای هیئت‌های ورزشی حاضر در طرح به صورت جداگانه و با هدف شناسائی نیاز‌ها، رفع موانع و با افزایش انگیزه و امیدواری بیشتر به حضوری موفق در طی ۱۷ جلسه برگزار شد و در این مدت پیگیری تمرینات و هماهنگ سازی تمرینی(محل تمرین، امکانات مورد نیاز) ورزشکاران طرح انجام یافت و پیگیر حل و رفع مشکلات و موانع ورزشکاران و مربیان در زمینه‌های مختلف سربازی، فدراسیون، ادارات مربوطه هستیم.

وی در خصوص اقداماتی که در آینده، تا زمان اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیائی و پاراسیائی انجام خواهد شد، افزود: حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و نیز مسئولین استان در اردوهای تمرینی ورزشکاران در روزهای پایانی، تشکیل کارگاه آموزشی با موضوع الگوهای تغذیه‌ای و سبک زندگی قهرمانان در هفته اول شهریور ماه و برقراری ارتباط با فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپییک و پارالمپیک با هدف رفع مشکلات احتمالی فی مابین ورزشکاران و مربیان با فدراسیونهای مربوطه انجام خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز