خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه تبریز، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۳۶

بر اساس حکم وزیر راه و شهرسازی توحید اخلاقی، عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی عمران دانشگاه تبریز به این سمت منصوب شده است.

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، توحید اخلاقی، عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی عمران دانشگاه تبریز به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌ای ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انتخاب می‌شوید، ضروری است، سیاست‌ها، قوانین، آیین نامه و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت و وزیر به دقت اجرا شود. افزون جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام واحدهای تابعه وزارت در آن استان را بر عهده خواهید داشت.

یادآور می‌شود؛ دکتر اخلاقی، پیش از این در سمت‌های اجرایی محتلفی از جمله مدیر گروه عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه، معاون اداری و مالی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه، مدیر گروه خاک و پی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صندوق رفاه اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز، مدیر گروه مهندسی ژئوتکنیک دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز، مسئول کمیته عمران جهاد سازندگی شهرستان خرمشهر، عضو کمیته عمران جهاد سازندگی شهرستان بستان آباد، مسئول سازمان عمران اراضی شهرستان بستان آباد، نماینده دانشگاه و عضو کمیته مقابله با زلزله و سوانح طبیعی استان آذربایجان غربی انجام وظیفه کرده است.

یادآور می‌شود: پیش از این اورجعلی علیزاده، این سمت را بر عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز