خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر تبریز:

اقدامات جذب سرمایه‌گذاری به صورت غیر متمرکز انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۹۲

با اجرای شیوه نامه جدید در واقع فصل جدیدی برای جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در شهر گشوده شده است.

شهردار کلانشهر تبریز گفت: در راستای فعالسازی مناطق مختلف شهرداری و همچنین سازمان‌های زیر مجموعه مدیریت شهری کلانشهر تبریز از این پس اقدامات جذب سرمایه گذاری در مناطق در تبریز از طریق مناطق و به صورت غیر متمرکز انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی که در جمع مدیران شهرداری تبریز سخن می‌گفت با اشاره به سیاست‌های تشویقی شهرداری تبریز برای جذب سرمایه گذاران گفت: اهمیت جذب سرمایه گذار برای توسعه تبریز بدان حد است که باید مناطق مختلف شهرداری برای جذب سرمایه گذاران به رقابت با هم بپردازند.

شهردار تبریز با تاکید بر وجود اراده در بین برنامه ریزان و مدیران شهر در راستای استفاده از ظرفیت عظیم بخش خصوصی و سرمایه گذاران اظهار داشت: با اجرای شیوه نامه جدید در واقع فصل جدیدی برای جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر گشوده شده است.

وی با تاکید بر بررسی علمی و کار‌شناسی طرح‌های مورد نظر سرمایه گذاران اظهار داشت: توجه به موضوع زمانبندی در اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری باید مد نظر مدیران مختلف شهرداری قرار گیرد.

نجفی با اشاره به بیکاری جوانان و نقش سرمایه گذاری در رونق بخشی فضای کسب و کار در تبریز گفت: چرا نباید از ظرفیت سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال برای جوانان تبریز استفاده نکنیم.

به دنبال تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری توسط شورای اسلامی شهر تبریز این شیوه نامه جهت اجرا، توسط شهردار تبریز به مناطق مختلف شهرداری ابلاغ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز