خبرگزاری کار ایران

در ایجاد بهترین فضای سبز تبریز؛

جشنواره انتخاب شهروند نمونه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۳۴

در انتخاب بهترین فضای سبز ایجاد شده مواردی از جمله مساحت فضای سبز، تنوع گونه‌های کاشته شده، شرایط نگهداری و کیفیت گل‌ها از جمله مواردی است که در این فراخوان از امتیاز ویژه برخوردار خواهد بود.

سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، جشنواره انتخاب شهروند نمونه در ایجاد بهترین فضای سبز را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، این فراخوان در دو حوزه منازل شخصی و مجتمع‌های مسکونی و همچنین کارخانجات و ادارات سطح شهر تبریز برگزار می‌شود تا با بررسی آن‌ها بهترین فضای سبز ایجاد شده را معرفی کند.

شرکت کنندگان در این فراخوان تا تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری فرصت دارند اطلاعات خود را شامل نام، نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس منزل شخصی و نیز مجتمع‌های مشکونی نام و نام خانوادگی نماینده مجتمع را بهمراه دیگر اطلاعات اشاره شده به آدرس ایمیل: parks. info @ tabriz. ir ارسال و یا تماس با روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز در این فراخوان ثبت نام کنند. چنانچه از طریق ایمیل ثبت نام شود متقاضی می‌بایست در عنوان ایمیل، شرکت در جشنواره انتخاب شهروند نمونه را وارد کنند.

پس از ثبت نام هیئتی متشکل از کار‌شناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز با حضور در محل‌های ثبت نام شده، تمامی موارد را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

این ارزیابی تا ۳۱ شهریورماه امسال ادامه داشته و پس از بررسی تمام موارد توسط کار‌شناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز، طی برگزاری مراسمی در مهرماه سالجاری از نفرات بر‌تر و برگزیده در این جشنوارهٔ زیست محیطی با اهدای جوایزی ویژه تقدیر می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، در انتخاب بهترین فضای سبز ایجاد شده مواردی از جمله مساحت فضای سبز، تنوع گونه‌های کاشته شده، شرایط نگهداری و کیفیت گل‌ها از جمله مواردی است که در این فراخوان از امتیاز ویژه برخوردار خواهد بود.

این فراخوان که در راستای اشاعه فرهنگ گسترش و حفظ فضای سبز در منازل مسکونی و ادارات منتشر شده است، به طرح‌های ویژه که با ابتکار و نوآوری شهروندی آمیخته باشد نگاهی متفاوت‌تر دارد.

سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز در پی توزیع یکنواخت فضای سبز شهری در تمام نقاط تبریز بوده و در همین راستا هم اکنون کار‌شناسان این سازمان با مطالعه بر میزان سرانه فضای سبز مناطق مختلف تبریز در پی گردآوری اطلاعاتی مبتنی بر این هدف هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز