خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

کار از منظر اسلام در عالی‌ترین جایگاه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۷۴

دین مبین اسلام به مسئله کار، نه تنها به عنوان ابزاری برای کسب روزی حلال نگاه می‌کند بلکه به لحاظ موضوعیت نیز ارزش خاصی قائل است و آن را مقدس می شمارد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کار از منظر اسلام در عالی ترین و بالاترین جایگاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته دولت گفت: دین مبین اسلام به مسئله کار نه تنها به عنوان ابزاری برای کسب روزی حلال نگاه دارد بلکه به لحاظ موضوعیت نیز ارزش خاصی قائل است و آن را مقدس می شمارد.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش عظیمی از خدمات کشوری را بر عهده دارد افزود: کارکنان دولت با توکل به خداوند وظایف خود را برای خدمت رسانی به مردم به نحو احسن انجام دهند.

آیت الله هاشم زاده هریسی با بیان اینکه پیشرفت جامعه باید متناسب با دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، گفت: مسئولان و کارکنان ادارات باید در تمامی امور اعتدال گرایی را سرلوحه اهداف خود قرار دهند و با زبان محبت و آرامش کارهای خود را انجام دهند.

وی به نقش عظیم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در ارائه خدمات به مردم استان اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم موهبت بزرگ الهی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز