خبرگزاری کار ایران

«آبشار چاوان» در پارک ائل گولی تبریز احداثمی‌شود

کد خبر : ۲۰۰۶۵۲

طول این پروژه ۲۵۰ متر است که در انتهای مسیر نهرشاهی منتهی به استخر ائل گلی راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز از احداثآبشار بتن صخره‌ای «چاوان» در محدوده پارک ائل گولی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین حسن‌زاده گفت: پارک ائل گولی با توجه به قدمت دیرینه، موقعیت خوب جغرافیایی و فضای سبز مناسب برای گذران اوقات فراغت و تفریح تبدیل به یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های شهروندان تبریزی شده است که همین امر لزوم توسعه خدمات و جاذبه‌های دیدنی این پارک را ضروری می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه آبشار چاوان در پشت زمین اسکیت ائل گلی و محدوده مشرف به باغچه‌بان احداثمی‌شود، گفت: طول این پروژه ۲۵۰ متر است که در انتهای مسیر نهرشاهی منتهی به استخر ائل گلی راه اندازی می‌شود.

حسن‌زاده تاکید کرد: این آبشار که از اقدامات معاونت فنی و عمرانی سازمان پارک‌ها به شمار می‌رود، از محل اعتبارات مصوب در سال ۹۳ اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز همچنین با اشاره به ویژگی‌های این آبشار صخره‌ای تصریح کرد: وجود چند پل سنگی برای عبور و مرور شهروندان و مجهز کردن این آبشار به آب نما از جمله ویژگی‌های آبشار صخره‌ای چاوان نام برده می‌شود.

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین در حاشیه آب رو این آبشار قسمتی برای اطراق و نشستن شهروندان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز