خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

با افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در کشور و استان آذربایجان شرقی مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۹۹

باید در امر پیشگیری جدیت بیشتری به خرج دهیم تا کسی به سمت اعتیاد نرود. / در سطح جامعه نباید معتاد مشاهده شود و باید با این گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی مبارزه با مواد مخدر را یک کار اعتقادی و به مانند عبادت دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محسن حسن‌خانی که در دومین کمیسیون پشتیبانی و عملیاتی مبارزه با مواد مخدر سخن می‌گفت، اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با قاچاقچیان به طور بی‌امان مبارزه کند و با این سوداگردان مرگ در جامعه بایستی برابر قوانین کشوری برخورد شود.

وی مواد افیونی راتهدید بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید همه مردم و مسئولان به فکر چاره‌ای برای این معضل باشیم تا از جامعه رخت بربندد.

سردار حسن‌خانی با بیان اینکه هر ساله با افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در کشور و استان مواجه هستیم، افزود: همه باید اینگونه اعتقادی عمل کنند چه واحدهایی که به صورت اجرایی با مواد مخدر مبارزه می‌کنند چه واحدهایی که پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید در امر پیشگیری جدیت بیشتری به خرج دهیم تا کسی به سمت اعتیاد نرود، خاطرنشان کرد: جمعیت فعال کشور بویژه جوانان با آلوده شدن به موادمخدر و اعتیاد از چرخه‌ فعال بودن خارج می‌شوند و این بزرگ‌ترین آسیب برای کشور است.

سردار حسن‌خانی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با قاچاقچیان به طور بی‌امان مبارزه کند و با این سوداگردان مرگ در جامعه بایستی برابر قوانین کشوری برخورد شود.

وی با بیان اینکه بایستی سعی شود نقاط آلوده شهر‌ها بطور مداوم پاکسازی شود تا جامعه برای مفسدان ناامن شود، اضافه کرد: آموزش در صداوسیما، مدارس دانشگاه‌ها و محیط‌های نظامی و انتظامی کار بسیار مطلوبی است و باید تداوم یابد و اقشار مختلف جامعه بطور مستمر تحت آموزش قرار گیرند.

سردار حسن‌خانی ادامه داد: باید از ظرفیت‌ کمپ‌ها استفاده شود تا اغفال شدگان بهبود یافته و به عنوان عضوی فعال به متن جامعه بازگردند.

وی تأکید کرد: در سطح جامعه نباید معتاد تابلو مشاهده شود و باید با این گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

فرماندهی انتظامی استان در پایان با ذکر اینکه نباید روستا‌ها در امر پاکسازی فراموش شوند، یادآور شد: باید طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در روستا‌ها نیز ساری و جاری شود، طوری که افراد قاچاقچی و خلافکار در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز