خبرگزاری کار ایران

ماکت طرح‌های بزرگ در حال ساخت شهرداری تبریز به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۱۵

نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌تبریز برپا می‌شود.

دبیر ستاد هفته نکوداشت تبریز از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها، عملکرد و فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه در محل سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام احمد حمیدی با بیان اینکه این نمایشکاه همزمان با هفته نکوداشت تبریز برپا خواهد شد گفت: این نمایشگاه با هدف شناسایی فرصت‌ها و توانمندی‌های تبریز در زمینه توریسم، سرمایه گذاری، فرهنگ و اقتصاد و ارائه عملکرد مناطق و سازمان‌ها به مسئولین و مردم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا از طریق برگزاری این نمایشگاه حجم خدمات انجام گرفته و ارائه شده در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، حمل و نقل عمومی، فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، به اطلاع شهروندان برسد.

وی با اشاره به اینکه توانمندی‌ها و ارائه عملکرد در قالب بروشور، ماکت و کاتولوگ خواهد بود، افزود: تا حد امکان ماکت طرح‌های بزرگ عمرانی که در سطح شهر در حال ساخت می‌باشد، در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

حمیدی در عین حال ابراز امیدواری کرد، برپایی این نمایشگاه علاوه بر ایجاد امید و نشاط نزد شهروندان، زمینه را برای افزایش همکاری و مشارکت آنان در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمران شهری فراهم کند.

نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تبریز، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری از ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه در محل سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی برای بازدید عموم شهروندان دایر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز