خبرگزاری کار ایران

۱۷ مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی تبریز بازدید شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۳۷

در راستای نظارت بر عملکرد مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی تبریز و رعایت مفاد آیین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال و حرفه کاریابی بدون داشتن پروانه کار و همچنین اجرای دستورالعمل نحوه وصول حق الزحمه توسط مؤسسات کاریابی از ابتدای سال جاری مورد بازدید قرار گرفتند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز از از بازدید ۱۷ مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی با حضور کار‌شناسان واحد امور اجتماعی و اشتغال اداره تبریز خبر داد.

سعید عبدحافط به خبرنگار ایلنا گفت: در راستای نظارت بر عملکرد مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی تبریز و رعایت مفاد آیین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال و حرفه کاریابی بدون داشتن پروانه کار و همچنین اجرای دستورالعمل نحوه وصول حق الزحمه توسط مؤسسات کاریابی از ابتدای سال جاری مورد بازدید قرار گرفتند.

وی افزود: در این بازدید ضمن بررسی به عمل آمده با تمدید مجوز دو مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی دولتی موافقت به عمل آمد و همچنین شناسایی مؤسسات کاریابی غیر مجاز در سطح شهرستان تبریز در دست اقدام بوده که پس از شناسایی و تکمیل پرونده آنان جهت طی مراحل قانونی به بخش واحد حقوقی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز