خبرگزاری کار ایران

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

مادران در احیای ورزش‌های سنتی تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۵۰

بانوان در احیای سنت‌های جامعه نقش کلیدی دارند.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: بانوان در احیای سنت‌های جامعه نقش کلیدی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا امیری در آیین گشایش اولین المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی تأکیدکرد: زنان نقش انکارناپذیر در اشاعه و احیای سنت‎های اصیل ایرانی دارند و مادران امروز باید برای انتقال این ارزش‌ها به آیندگان تلاش کنند.

وی افزود: در این بین احیای ورزش‌های سنتی در جامعه به تلاش و کوشش مادران نیاز دارد. چرا که این ورزش‌های سنتی رو به فراموشی است.

امیری خاطرنشان کرد: نقش پاسداشت و احیاء سنت‌های زندگی خصوصا ورزش‌های سنتی در جامعه مهم و بر دوش زنان و مادران است.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: حفظ ورزش‌های سنتی موجب ایجاد روحیه شادابی، نشاط، تحرک و حتی آموزش امورات آینده به فرزندان و نونهالان و نوجوانان می‌شود.

وی تحرک و پویایی و ورزش کردن بانوان را عامل مهم سلامتی جامعه دانست و افزود: زنان و مادران با گنجاندن ورزش در برنامه روزانه خویش خانواده و جامعه را به سمت ورزش سوق می‌دهند و در ‌‌نهایت جامعه شاداب و سالم خواهیم داشت.

آیین گشایش اولین المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی در ۴ رشته در سالن شهید صمد اقدمی تبریز با حضور ورزشکارانی از ۲۰ شهرستان برگزار شد.

ورزشکاران ۲۰ شهرستان در ۴ رشته ورزشی شنا، دو و می‌دانی، والیبال و تکواندو به ترتیب در شهرهای شبستر، تبریز، بناب و مراغه(والیبال) و آذرشهر رقابتهای خود را طی ۱۹ و ۲۰ شهریور آغاز می‌کنند.

در اولین المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی بیش از ۶۰ تیم ورزشی که توسط امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات‌های ورزشی مربوطه و ۵ شهرستان میزبان برگزار می‌شود، حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز