خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

بارنج باید همتراز مناطق خود در تبریز شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۹۶

بارنج از نظر قدمت بسیار باسابقه تر از مناطقی اطراف خود می باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: بارنج باید همتراز مناطق خود در تبریز شود

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل چمنی که در آیین بهره برداری از مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری ولیعصر دو به بارنج و خیابان ۲۴ متری بارنج به اتوبان پاسداران گفت: با توجه به اینکه منطقه بارنج در همسایگی باغمیشه، ولیعصر و جماران تبریز قرار دارد باید شرایطی مهیا شود که بارنج همسو با مناطق ولیعصر و دیگر مناطق توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه بارنج از نظر قدمت بسیار باسابقه تر از مناطقی مانند ولیعصر می باشد گفت: وجود برخی محرومیت ها و عقب ماندگی ها در چنین مناطقی از یک سو و در مقابل آن تصویب بودجه نزدیک سه هزار میلیارد تومان برای سال ۹۳ در شورای اسلامی شهر تبریز ما را به این نتیجه می رساند که با صرف هزینه در چنین مناطقی باعثرونق و شکوفایی این مناطق شویم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین مشکلات شهر ما اشتغال است اظهارداشت: از شهرداران مناطق مختلف تبریز استدعا دارم با مسیر گشایی ها و ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخوردار باعثافزایش سطح امنیت روانی و رفاه شهروندان این مناطق باشیم.
وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۵ تبریز جز فنی ترین، تخصصی ترین و قانونمند ترین مناطق دهگانه شهرداری تبریز است اظهار داشت: اعتماد به مدیران لایق متخصص و متعهد در شهرداری باعثشکوفایی مناطق و توسعه متوازن شهر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز