خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۵ تبریز:

انجام پروژه های مسیر گشایی بدون همراهی مردم میسر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۲۸

شهرداری منطقه پنج تبریز بر اتصال این منطقه به کوی استانداری عزم جدی دارد.

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: انجام پروژه های مختلف شهرداری منطقه از جمله پروژه های مسیرگشایی بدون همکاری، همدلی و همراهی مردم و شهروندان قطعا امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیاردر مراسم بهره برداری از مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری ولیعصر دو به بارنج و خیابان ۲۴ متری بارنج به اتوبان پاسداران گفت: این پروژه مسیر گشایی با همکاری و همدلی شهروندان منطقه انجام شده و در صورتی که همکاری مردم در اجرای این پروژه همراه ما نبود قطعا این پروژه به بهره برداری نمی رسید.

شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به اینکه شهروندان ساکن در منطقه در مدت زمان اجرای پروژه اذیت شدند و جا دارد از آنان عذرخواهی نماییم گفت: اجرای این پروژه مهم باعثسهولت آمد و شد اهالی محل شده و ضمن اتصال منطقه بارنج به ولیعصر دو و اتوبان پاسداران باعثرونق و شکوفایی منطقه بارنج خواهد شد.

هوشیار افزود: به اهالی منطقه قول می دهیم همانگونه که این پروژه مهم را در مدت زمان مناسبی اجرا کردیم برخی نواقص احتمالی موجود نیز در اسرع وقت رفع شود.

وی با اشاره به عزم شهرداری منطقه پنج تبریز مبنی بر اتصال این منطقه به منطقه کوی استانداری گفت: علی رغم اینکه در طرح تفصیلی منطقه پنج، اتصال این خیابان به کوی استانداری پیش بینی نشده است قول می دهیم منطقه را به محدوده استانداری متصل نماییم.

یعقوب هوشیار با اشاره به پروژ های مهم شهرداری منطقه پنج تبریز افزود: در حال حاضر پروژه دو کمال و مجموعه ورزشی تنیس در نزدیکی بارنج در حال اجراست که در طول یکی دو هفته آینده افتتاح می شود.

شهردار منطقه پنج تبریز با تاکید بر اینکه پروژه مجموعه ورزشی تنیس بلاشک یکی از پروژه های منحصر به فرد ایران است که نظیر ندارد گفت: از تمامی همکاران و پیمانکارانی که در اجرای این پروژه زحمت کشیدند تشکر می کنم و از شهروندان می خواهم با همراهی و همکاری خود باعثتسریع در انجام وظایف شهرداری این منطقه گردند.

گفتنی است این پروژه مسیرگشایی به طول یک و نیم کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز به اجرا درآمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز