خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با هیات نمایندگی مقاومت فلسطین:

مهندسان آذربایجان شرقی آماده بازسازی غزه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۲۸

آزادی قدس شریف یکی از آرزوهای انقلابیون و ملت ایران است که امیدواریم به زودی به دست مبارزان فلسطینی محقق شود.

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: مهندسان آذربایجان شرقی آماده بازسازی غزه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر دیروز در دیدار با هیات نمایندگی مقاومت فلسطین، با بیان اینکه موضوع فلسطین از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم ایران است، خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف یکی از آرزوهای انقلابیون و ملت ایران است که امیدواریم به زودی به دست مبارزان فلسطینی محقق شود.

وی افزود: مردم تبریز و آذربایجان شرقی در روز قدس امسال، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در صحنه حمایت از آرمان فلسطین به صحنه آمدند و یکی از دعاهای این مردم در هر مراسمی، دعا برای پیروزی مردم فلسطین است.

جبارزاده اظهار داشت: پیروزی مستضعفین بر مستکبرین وعده حق الهی است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در راه پیروزی آرمان آزادی قدس شریف هر آن‌چه در توان داریم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه حوادثاخیر غزه، برای مردم ما بسیار دردناک بود، افزود: مردم آذربایجان شرقی علاقه خاصی به مردم فلسطین دارند و به شکل‌های مختلف کمک‌های انسان‌دوستانه خود را در اختیار مردم بی‌دفاع غزه قرار داده‌اند.

جبارزاده همچنین با اشاره به پیمان خواهرخواندگی تبریز و غزه، گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب آذربایجان شرقی، توانمندی‌های فنی و مهندسی است و مهندسان این استان آمادگی دارند با فراهم شدن شرایط، غزه را بهتر از قبل بازسازی کنند.

وی با بیان اینکه توسعه روابط با کشورهای اسلامی و دفاع از حقوق امت اسلامی در تمام نقاط دنیا از سیاست‌های دولت دکتر روحانی است، افزود: معتقدیم که مشکلات مسلمانان دنیا باید به دست خود مسلمانان حل شود و ما هم در این راستا آماده هر نوع کمکی به برادران خود در فلسطین هستیم.

در این دیدار محمد مصطفی جوهیر، وزیر مختار سفارت فلسطین، در تهران و نیز خالد احمد القدومی، رییس دفتر حماس در ایران، و ناصر ابوشریف نیز به نمایندگی از دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز