خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

ساخت مراکز مذهبی و حسینه‌ها در تبریز پس از اخذ مجوزهای قانونی بی‌نیاز از پرداخت عوارض خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۵۴

ردیف بودجه دایمی برای حمایت از هیات‌های حسینی در شورای اسلامی شهر تبریز پیش بینی شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ساخت مراکز مذهبی و حسینه‌ها، پس از اخذ مجوزهای قانونی از شهرداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی، بی‌نیاز از پرداخت عوارض خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل چمنی شب گذشته در مراسم تجلیل از پیرغلامان و خادمان قرآن و عترت تبریز با اشاره به حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز از هیات‌های عزاداری گفت: شورای اسلامی شهر تبریز در برنامه سال جاری خود، توسعه زیرساخت‌های مذهبی و فعالیت‌های قرآنی را مدنظر دارد.

وی همچنین از ایجاد ردیف بودجه مجزا برای حمایت از هیئت‌های حسنی در برنامه سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم مجموعه برنامه‌های حمایتی شهرداری و شورای اسلامی شهر، موجب تقویت هیئت‌های عزاداری و تاثیر سازنده آن‌ها بر روند اجتماعی و فرهنگی شهر باشد.

چمنی با تأکید بر اینکه دستاوردهای متعدد کشور در حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی، مرهون باورهای اعتقادی است خاطرنشان کرد: ایمان به قدرت معنوی قرآن و اهل بیت(ع) بود که حماسه‌های دفاع مقدس را رقم زد.

وی با اشاره به نقش هدایتگر هیات‌های حسنی در جامعه گفت: باید اذعان کنیم که بسیاری از مسایل و مشکلات اجتماعی، ریشه در ضعف‌های اعتقادی و اخلاقی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: تقویت محتوای برنامه‌ هیئت‌های حسینی، راه نفوذ بزه‌های اجتماعی را مسدود خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز