خبرگزاری کار ایران

بزرگترین سالن اسکیت خاورمیانه در ائل گلی تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۶۱

همزمان با افتتاح این سالن، ساختمان اداری شماره ۳ سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، مرمت و بهسازی عمارت ائل گلی، فنس کشی تفرجگاه ائل باغی، زمین مینی گلف ائل باغی و کاشت یک میلیون بوته گل در سطح شهر تبریز به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته نکوداشت تبریز از چند طرح و پروژه بزرگ سازمان پارکها و فضای سبز تبریز رونمایی و افتتاح شد.

همزمان با افتتاح این پروژه ها برای نخستین بار بزرگترین سالن اسکیت سرپوشیده خاورمیانه همزمان با هفته نکوداشت تبریز به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا این سالن که بزرگترین و استانداردترین سالن سرپوشیده اسکیت خاورمیانه است در تفرجگاه ائل گلی تبریز راه اندازی شده و، به زودی پس از عملیات تکمیلی به بخشی مجزا برای بانوان نیز تجهیز خواهد شد.

در آیین افتتاح این سالن اسکیت که با حضور رئیس فدراسیون اسکیت ایران همراه بود، مقرر شد بخشی از این سالن برای دسترسی بیشتر و آسان تر جوانان و شهروندان تبریزی به اسکیت روی یخ نیز مجهز شود.

همچنین افتتاح ساختمان اداری شماره ۳ سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در پارک عباس میرزا، مرمت و بهسازی عمارت ائل گلی، فنس کشی تفرجگاه ائل باغی، زمین مینی گلف ائل باغی و کاشت یک میلیون بوته گل در سطح شهر تبریز از دیگر پروژه های افتتاح شده توسط سازمان پارکها همزمان با این مراسم بود.

جهت افتتاح و کلنگ زنی این تعداد از پروژه های سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز