خبرگزاری کار ایران

گل کلم زینتی و گل داوودی تبریز را فرا می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۶۵

کاشت یک میلیون بوته گل پاییزی در تبریز آغاز شد. / این اقدام با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل تابستان، در سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز کاشت یک میلیون بوته گل متناسب با اقلیم پاییزی شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدحسین حسن‌زاده گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل تابستان، کاشت یک میلیون بوته از انواع گل های پاییزی در سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها آغاز شده است.

وی گل کلم زینتی و گل داوودی را دو گونه متناسب گیاهی برای کاشت در پاییز شهر تبریز خواند و افزود: کاشت انبوه این دو گونه زیبا، با توجه به برخورداری از مقاومت و سازگاری لازم در شرایط خاک و آب‌و‌هوای تبریز در فصل پاییز، در جای‌جای شهر آغاز شده است.

حسن‌زاده اضافه کرد: ترکیب این دو گونه خوش‌رنگ و زیبا، علاوه بر تناسب با اقلیم آب و هوایی تبریز در فصل پاییز، مناظر بدیعی را در فضای سبز شهر ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، توسعه گلکاری‌های انبوه را از محوری‌ترین وظایف این سازمان خواند و گفت: گلکاری‌های پاییزی، پس از مراحل کاشت، با نظارت های مداوم و فعال پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به سرمای خشک فصل تبریز تا پایان پاییز، تمام تلاش‌مان این است که با اقدامات صورت گرفته، شاهد حداکثر استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در جای‌جای شهر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز