خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

۱۵۰ میلیارد ریال زکات در آذربایجان شرقی جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۰۵

این میزان در سال جاری حدود ۵۸۶ درصد افزایش یافته است. / در ۲هزار و ۱۵۷ روستای استان ظرفیت ۱۲ هزارو ۶۰۰ منبر برای مبلغان زکات وجود دارد که از این تعداد شش هزار منبر تحقق یافته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی از جمع آوری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال زکات در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دشتی در همایش زکات هشترود با اشاره به اینکه مردم این استان در مدت مشابه سال گذشته ۳۱ میلیارد ریال زکات داده بودند، افزود: این میزان در سال جاری حدود ۵۸۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه سال ۹۳، کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی جمع آوری ۱۳۰ میلیارد ریال زکات را متعهد شده بود افزود: با سیر این روند انتظار می‌رود تا پایان سال این میزان به ۲۵۰ میلیارد ریال برسد.

دشتی با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده در طرح‌های عمرانی و امور محرومان هزینه می‌شود ادامه داد: در ۲هزار و ۱۵۷ روستای استان ظرفیت ۱۲ هزارو ۶۰۰ منبر برای مبلغان زکات وجود دارد که از این تعداد شش هزار منبر تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری مردم نیکوکار استان بیش از ۳۵ میلیارد ریال صدقه داده‌اند خاطرنشان کرد: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

دشتی اضافه کرد: هم اکنون در آذربایجان شرقی بیش از ۳۴۲ هزار و ۵۷۳ صندوق صدقه وجود دارد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۴۷ صندوق بزرگ، شش هزار و ۳۷۲ صندوق متوسط و ۳۲۴ هزار و ۹۵۴ صندوق کوچک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز