خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی:

ارتقای جایگاه روابط عمومی، عامل بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۲۸

برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی نشست مشترک مسوولان اجرایی و مدیران روابط عمومی شهرستان هریس برگزار شد. / روابط عمومی‌ها باید با رویکرد اثربخشی در سازمان‌ها، مسوولیت خود را جدی بگیرند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، ارتقای جایگاه روابط عمومی را عامل بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد آهنگری که در نشست مشترک مسوولان اجرایی و مدیران روابط عمومی شهرستان هریس سخن می‌گفت، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید با رویکرد اثربخشی در سازمان‌ها، مسوولیت خود را جدی بگیرند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی افزود: روابط عمومی‌ها باید با رویکرد اثربخشی در سازمان‌ها، مسوولیت خود را جدی بگیرند.

آهنگری با توجه به کارکرد‌ها و ظرفیت‌های ارتباطی، خبری، تبلیغاتی روابط عمومی‌ها در دوران جدید، نقش بسزای روابط عمومی در پویایی و دست‌یابی به اهداف سازمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ارتباط با افکار عمومی، یکی از وظایف نوین روابط عمومی‌هاست که مبنای امنیت پایدار به شمارمی‌رود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی در ادامه با بیان تعاریف مختلف روابط عمومی، اظهار داشت: از روابط عمومی، صد‌ها تعریف و توصیف در مقالات و کتا‌ب‌ها ارایه شده است که این امر نشانگر آن است که روابط عمومی بنا به ضرورت‌ها و تازگی‌های هر عصر و زمانی می‌تواند کارکرد داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری این نشست آن را اولین برنامه از نوع خود در سطح استان آذربایجان شرقی و حتی کشور اعلام کرد و گفت: پیشگامی فرماندار هریس به عنوان مدیر اجرایی و امام جمعه فاضل این شهرستان، در برگزاری این نشست، نشان از توجه و درک موضوع اهمیت روابط عمومی‌هاست.

آهنگری در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد کرد به منظور استفاده از هم‌اندیشی، به اشتراک‌گذاری اهداف و ایده‌ها، تبادل نظر، تمرکز آموزش‌ها و تسهیل و تسریع در امور ارتباطی و اطلاع‌رسانی، شوراهای منطقه‌ای روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در استان تشکیل شود.

وی همچنین خواستار معرفی مدیران پاسخگو و روابط عمومی‌های برتر ادارات شهرستان‌ها توسط فرمانداری‌ها بر اساس ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد آن‌ها شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: براساس ظرفیت‌های هر شهرستان لازم است هماهنگی‌های لازم با مدیران مطبوعات محلی برای پوشش اخبار و انعکاس عملکرد شهرستان‌ها صورت پذیرد که تحقق این امرکمک شایانی به آگاه‌سازی و ارایه تصویر واقعی از خدمات ارزنده دولتمردان فراهم می‌آورد

برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی نشست مشترک مسوولان اجرایی و مدیران روابط عمومی شهرستان هریس با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز