خبرگزاری کار ایران

زمان دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۸۲

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای دریافت کارت آزمون می‌توانند از اول لغایت سوم مهرسال جاری به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www. tamin. ir مراجعه کنند.

مشاور مالی، اداری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای دریافت کارت آزمون می‌توانند از اول لغایت سوم مهرسال جاری به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www. tamin. ir مراجعه کنند.

رحیم اردلان، ‌ به خبرنگار ایلنا در تبریز، گفت: آزمون استخدامی این سازمان در استان آذربایجان شرقی، ساعت ۸ صبح روز جمعه چهارم مهرماه سال‌جاری همزمان با سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه، اول لغایت پنج شنبه سوم مهرسال جاری، بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به این نشانی قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای از جمله نام، نام خانوادگی، شماره ملی و سال تولد نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

رحیم اردلان خاطرنشان کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی ادامه داد: در صورت وجود نقص در اطلاعات کارت آزمون استخدامی، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات کارت در سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www. tamin. ir، نواقص کارت را رفع کنند و یا با مراجعه حضوری از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر و ۱۴ الی ۱۸ بعدازظهر روزهای چهارشنبه دوم مهرماه و پنج‌شنبه سوم مهرماه سال‌جاری با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس به نماینده مستقر در باجه رفع نقص واقع در نصف راه، خیابان ورزش، ‌دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت آزمون استخدامی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز