خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

واحدهای صنفی و صنعتی تبریز در مبلمان شهری تاثیر سازنده‌ای خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۰۳

تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تبریز و سازمان صنعت، معدن و تجارت، در خصوص انتقال مشاغل مزاحم و زیباسازی واحدهای صنفی و صنعتی امضاء شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: با ایجاد زمینه‌های لازم و حمایت شهرداری تبریز، شاهد تاثیر سازنده واحدهای صنفی و صنعتی در مبلمان شهری خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نجاتی که در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تبریز و سازمان صنعت، معدن و تجارت، در خصوص انتقال مشاغل مزاحم و زیباسازی واحدهای صنفی و صنعتی، سخن می‌گفت افزود: امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری تبریز، گام ارزشمندی است که در آینده‌ای نزدیک، از حجم آلودگی‌های بصری و صوتی ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی و مشاغل مزاحم خواهد کاست.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت گسترده واحدهای صنعتی و صنفی شهر تبریز، فرصت ارزنده‌ای است که می‌تواند با محوطه‌سازی و اصلاح تابلو‌ها، به ارتقای مبلمان شهری بینجامد.

نجاتی تاکید کرد: فعالان واحدهای تولیدی، صنفی، صنعتی، همواره همت خود را برای پیشرفت و توسعه شهر به اثبات رسانده‌اند و در این مورد نیز در کنار شهرداری تبریز، در افزایش زیبایی‌های شهر تاثیرگذار خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز