خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

چندین پروژه عمرانی در شهرداری منطقه ۷ تبریز به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۸۰

شهرداری منطقه ۷ تبریز با صرف بودجه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در منطقه لاله تبریز چندین پروژه در بخش های عمرانی، خدماتی و فضای سبز را تقدیم شهروندان ساکن در این منطقه کرده است.

بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه ۷ تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار منطقه ۷ تبریز در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: شهرداری منطقه ۷ تبریز با صرف بودجه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در منطقه لاله تبریز چندین پروژه در بخش های عمرانی، خدماتی و فضای سبز را تقدیم شهروندان ساکن در این منطقه کرده است.

حسن گنجی، پارک محلی جلالیه، زمین بازی کودکان، پارک محله ای میدان خشکبار، زمین بازی اسکیت کوی لاله، زمین چمن مصنوعی کوی لاله، اصلاح هندسی پارک پامچال کوی لاله، نورپردازی و زیباسازی خیابان شهید محمدی، اجرای فاز اول حیابان نیلوفر کوی لاله(جاده قدیم سردرود)، ورودی اتوبان شهید کسایی به خیابان نیلوفر کوی لاله از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده به این مناسبت عنوان کرد و گفت: توجه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به توسعه متوازن مناطق مختلف تبریز باعثرشد چشمگیر مناطقی نظیر منطقه ۷ تبریز خواهد شد.

وی با تقدیر از صبوری اهالی منطقه کوی لاله تبریز که در مدت زمان اجرای این پروژه ها همکاری مناسبی با شهرداری منطقه داشته اند افزود: تمامی سعی و تلاش شهرداری منطقه ۷ تبریز به عنوان متولی منطقه جنوب غربی تبریز ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به شهروندان ساکن در این منطقه شهر می باشد.

گنجی افزود: امیدواریم با کارهای عمرانی که در منطقه کوی لاله تبریز اتفاق خواهد افتاد این منطقه به یکی از مناطق توسعه یافته تبدیل شده و زبانزد شهروندان تبریز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز