خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی؛

اقلام کاهنده مصرف آب در اماکن عمومی تبریز نصب می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۸۶

در این طرح بیش از ۸۰۰ فلاش تانک دو ظرفیته در مدارس و مساجد شهر تبریز نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی از نصب و توزیع اقلام کاهنده مصرف آب در مدارس، مساجد و اماکن عمومی شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا پور رجب در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت تداوم آموزش و فرهنگ سازی در خصوص اصلاح مصرف آب و تبیین راهکارهای صحیح مصرف آب در بین کودکان، خانواده‌ها و مشترکین این شرکت امسال نیز مانند سال‌های قبل نسبت به نصب ابزار آلات کاهنده مصرف آب در مدارس و مساجد سطح شهر تبریز از جمله فلاش تانک‌های دو ظرفیته مخصوص صرفه جویی در مصرف آب اقدام می‌کند.

وی افزود: در این طرح بیش از ۸۰۰ فلاش تانک دو ظرفیته در مدارس و مساجد شهر تبریز نصب می‌شود.

همچنین به تهیه، تولید و توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی در جهت آگاه سازی دانش‌آموزان و شهروندان برای رعایت الگوی مصرف صحیح آب به عنوان دیگر اقدامات این شرکت در این زمینه اشاره کرد و گفت: در خصوص مدیریت مصرف بهینه این ماده حیاتی تیم مروجین آب در این شرکت تشکیل شده است.

وی افزود: در شرکت آب و فاضلاب استان تیم مروجین آب برای کنترل و بررسی نحوه تامین آب فضای سبز ادارات، کارخانجات و فضای سبز شهرداری‌ها و همچنین برای شناسائی انشعابات غیر مجاز تشکیل داده است تا از استفاده آب شرب برای فضای سبز جلوگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز