خبرگزاری کار ایران

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز:

تبریز که شهر دوم کشور بود اکنون به رتبه هفتم و هشتم نزول کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۹۸

هزینه کلانشهرها تنها بر عهده شهروندان است. / کلانشهرها نباید از بودجه دولتی محروم باشند.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: شهر تبریز که زمانی نه چندان دور شهر دوم کشور بود الان به رتبه هفتم و هشتم نزول کرده است که این نشانگر عدم رعایت عدالت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول درسخوان در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه ۷ تبریز سخن می گفت تأکید کرد: هنوز در کشور ما نابرابری ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه کلانشهر های کشور ریالی از بودجه های دولتی دریافت نمی کنند و تمامی هزینه های شهرداری ها در این شهرها بر عهده شهروندان است خاطرنشان کرد: این عدالت نیست که شهروندان ساکن در کلانشهرها ریالی از کمک های دولتی بهره مند نباشند و تمامی هزینه های اداره این شهرها بر دوش شهروندان و با عوارض دریافتی از آنان باشد.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز افزود: شهرداران کلانشهرها که اکثریت عظیمی از هموطنان در آن شهرها ساکن هستند به سختی درآمد کسب می کنند و عدم کمک دولت به این شهرداری ها توجیه قابل قبولی ندارد.

درسخوان با تاکید بر اینکه باید از اعتبارات ملی برای آبادانی کلانشهرها اختصاص داده شود گفت: عدم اداره کشور به شیوه علمی خیانت به خون شهداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز