خبرگزاری کار ایران

روسای جدید دانشکده‌های مهندسی عمران و فیزیک دانشگاه تبریز معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۲۹

عبدالرحمن نامدار و ناصر تقی زادیه به ترتیب به عنوان روسای جدید دانشکده های فیزیک و مهندسی عمران دانشگاه تبریز معرفی شدند.

روسای جدید دانشکده های مهندسی عمران و فیزیک دانشگاه تبریز در مراسمی با حضور رییس، معاونان، مدیران و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس دانشگاه تبریز در این آیین های تودیع و معارفه با بیان اینکه این مراسم ها برای تکریم تلاش ها و زحمات یک مدیر موفق و تمهیدی برای استفاده از تجربیات آنان در کنار مدیران بعدی است، گفت: انتخاب روسای دانشکده ها در دانشگاه تبریز با رای اعضای هیات علمی آن دانشکده ها، به نوعی تمرین دموکراسی و سعی برای شایسته سالاری است.

محمدرضا پورمحمدی افزود: با خرد جمعی، ایجاد محیطی مشارکتی، وحدت و همدلی است که می توان کارهای بزرگ انجام داد و ما باید فرهنگ کارهای جمعی و مشورتی را در دانشگاه نهادینه کنیم.

وی، با بیان اینکه باید میان رشد و توسعه تمایز قایل شد و در کنار رشد کمی دانشگاه ها، شایسته است به توسعه کیفی نیز توجه کنیم، تصریح کرد: انگلستان همانند ایران ۴/۵ میلیون دانشجو دارد که در ۱۴۰ دانشگاه آن کشور مشغول به تحصیل هستند، ولی در کشورمان این تعداد در ۲ هزار و ۵۰۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی مشغول فعالیت می باشند که به نظر می رسد که باید این روند اصلاح شود.

همین گزارش حاکی است؛ در آیین های جداگانه ای از تلاش های صادقانه علی حدیدی، رییس قبلی دانشکده مهندسی عمران و صالح اشرفی، رییس قبلی دانشکده فیزیک قدردانی شد و عبدالرحمن نامدار و ناصر تقی زادیه به ترتیب به عنوان روسای جدید دانشکده های فیزیک و مهندسی عمران معرفی شدند.

یادآور می شود: ناصر تقی زادیه، پیش از این مدیریت آموزش دانشکده فنی، معاونت مدیر گروه عمران، مدیریت گروه عمران، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مدیریت گروه سازه دانشکده مهندسی عمران و معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی عمران و همچنین عبدالرحمن نامدار، پیش از این مسئولیت مدیر گروه فیزیک و معاون آموزشی دانشکده فیزیک را برعهده داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز